Grama



Πολιτική Επιστροφών

  • ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
  • Έχετε το δικαίωμα να αντικαταστήσετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα που θα βρείτε εδώ, εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Με την αντικατάσταση είναι υποχρεωτική η συμπλήρωση του ποσού της αρχικής παραγγελίας. Η εταιρεία καλύπτει το κόστος επιστροφής και αντικατάστασης των προϊόντων.

  • ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
  • Στην περίπτωση υπαναχώρησης με επιστροφή υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο υπαναχώρησης στην ειδική φόρμα που που θα βρείτε εδώ. Η εταιρεία θα σας απαντήσει αποστέλλοντας σας mail για το εάν ο λόγος επιστροφής γίνεται δεκτός ή εάν θα χρειαστεί να προβείτε σε αντικατάσταση.

    1. Εάν ο λόγος γίνει δεκτός : Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
    2. Εάν απορριφτεί ο λόγος : Εφόσον δεν επιθυμείτε να κρατήσετε το προϊόν τότε θα πρέπει να γίνει υπαναχώρηση με αντικατάσταση του προϊόντος.

    Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος.

    Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, μόλις πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας η Grama δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η Grama το παραλαμβάνει εντός 3-5 εργάσιμων ημερών μέσω της ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, ACS, Speedex. Η Grama θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.

  • ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

    1. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
    2. Το είδος που επιστρέφετε θα πρέπει να συνοδεύεται και από την ειδική φόρμα που θα βρείτε εδώ εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών.
    3. Σημείωση
      Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές μαγιό, κολάν, κορμάκια, καλσόν και σκουλαρίκια, σκουφάκια.

      Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της GRAMA υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

      Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

    Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

    Δεν γίνονται επιστροφές και αλλαγές στα εκπτωτικά προϊόντα.

    GRAMA A.B.E.E
    ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 29Β ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Τel: 2310 536646 ΠΩΛΗΣΕΙΣ